به گزارش میراثآریا، در این دیدار که روز جمعه ۲۶ بهمن ۱۴۰۳ انجام شد، بر لزوم تقویت تعاملات رسانهای، تبلیغات مؤثر در حوزه گردشگری سلامت و استفاده از ظرفیتهای رسانههای دیجیتال برای معرفی جاذبههای استان قم تأکید شد.
همچنین، برنامههای مشترک در زمینه تولید محتوای گردشگری، پوشش رسانهای مناسبتهای ملی و مذهبی و همکاریهای استانی در حوزه روابطعمومی از دیگر محورهای این گفتوگو بود.
مدیرکل روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی؛ ضمن استقبال از پیشنهادهای مطرحشده، عملکرد روابط عمومی و ارتباطات استان قم را مطلوب دانست و بر نقش روابط عمومی در توسعه صنعت گردشگری تأکید کرد.
سرپرست میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان قم نیز، ضمن اشاره به جایگاه ویژه قم در گردشگری سلامت کشور، خواستار برنامهریزی منسجم برای معرفی این ظرفیتها در سطح ملی و بینالمللی شد تا قم به عنوان یکی از قطب های گردشگری پزشکی در ایران معرفی شود.
انتهای پیام/
نظر شما